יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

נעים להכיר ...

      
שמי ליאור לנגר, נעים להכיר.  

מנחה ומרצה, מאמנת אישית. בעלת ניסיון ניהולי בכיר בן למעלה מ- 20 שנה בתעשיית הפארמה בהדרכה, הנחיה, ייעוץ ובאימון אישי ועסקי. מנהלת יחידה עיסקית, מנהלת שיווק ומכירות, פיתוח ומיצוב אסטרטגיות שיווקיות. מנהלת תחום הדרכה פנים ארגונית: ניהול צוותי שיווק ומכירות תוך מיקוד בפיתוח וביסוס מיומנויות שיווק ומכירות, פיתוח ושכלול מיומנויות ניהול של מנהלי הצוותים ומנהלי היחידות העיסקיות, פיתוח שיטות ותהליכים למיטוב תוצאות והישגים, מיקוד בתהליכים המניעים להשגת המטרות והיעדים. שתי מטרות מובילות שהנחו אותי – האחת, מתן מקום לביטוי אישי תוך שכלול המוטיבציה והמקצועיות של כל עובד עם דגש לבידול ומיתוג אישי והשנייה, דגש לתפיסת תפקיד המנהל ומשמעותו המקצועית תוך הנגשת הממשק עם שותפי התפקיד.                                                                                                          
"אני מאמין” – לתוצאות מובטחות 
הקפדה על כישורי הנחיה מקצועיים, מיקוד במשימה, מוטיבציה גבוהה ושפה רהוטה, וכן, מחויבות  טוטאלית ללקוח ולתהליכי ההדרכה והליווי – מגבשים את היכולת לבחון ולאפיין תמונה רחבה של הלקוח וסביבתו בכל שלב בדרך ולייצר פתרונות ישימים מכווני תוצאות גבוהות ובהתאמה לדרישות                                                                                                                                    
בניית תכנית הדרכה 


בגישה ייחודית והוליסטית אני בונה תכנית הדרכה מקצועית, מרתקת ואף מרגשת ללימוד חווייתי בדגש לכל אדם כפרט, ולכל אדם כחבר צוות. בבסיסו של התהליך, שלב היכרות אישית - מהלך מוסדר של פגישות היכרות פרטניות עם כל אחד ואחד מחברי הצוות והמנהלים לזיהוי והבנה של היכולות והפוטנציאל האישי, ופגישת סיכום בה כולם קשובים זה לזה ואני לומדת נתוני התמודדות יומיומיים תוך צוותיים ותפיסות התנהלות וניהול המלמדות אותי לזהות את הצרכים והעמדות המשמעותיות והמשפיעות על תהליכי העבודה. אבחון תפיסת העבודה מנחה אותי לבניית תכנית ממוקדת הן בפאן האישי והן בפאן הצוותי ומותאמת צרכי ארגון. תכניות ההדרכה והליווי שיותאמו למנהלי וחברי הצוותים ונותני השירות בתוך הארגון - מעמידות אתגר והזדמנות מקצועיים - חווייתיים ומשכללות כל אחד על פי עשייתו (ובהתאם לדרישות המערכת)  להשגת תוצאות אופטימליות, לבניית צוות מגובש ומקצועי המבין ומזוהה עם המטרות, למיצוב ומיתוג הצוותים ולהגדלת המכירות והרווחיות של הארגון.

בין התהליכים המובילים
היכרות אישית עם כל אחד מחברי הצוות/עובדי הארגון - לבנייה והתאמה של מסגרת עבודה אישית.

בנייה של ערכת עבודה אישית מבוססת וממוקדת מיומנויות וכישורים האישיים.  
יצירת מודל כולל - לבניית מערך לימוד צוותי. 
פיתוח והשמה של מיומנויות וארגז כלים ניהולי המכשיר למצוינות אישית ומקצועית.
מיקוד בתהליכים מניעים להשגת מטרות ויעדים.
הדרכה, הכשרה וליווי של צוותי שיווק ומכירות.
קביעת מדדי ביצוע ומשוב לצוותי השיווק והמכירות.
מאמנת אישית מוסמכת.
בהצלחה!
ליאור לנגר  I  פיתוח מצוינות בניהול ומיתוג אישי
  
Mobile: 0522-835-710

eMail: liorlanger1@gmail.com



http://il.linkedin.com/in/liorlanger


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה